Wyszukaj tematycznie:

2 sie 2010

KICI, KICI - bądźmy nieprzyzwoici! ;)

Niedawno właśnie gdzieś zobaczyłam ten tekst, którym tak soczyście utytułowałam wpis i nie mogłam się powstrzymać, aby go nie użyć :D
A że ogólnie wpis i koci lekko i o nieprzyzwoitości będzie, zatem pasuje niemal idealnie :D

Z wakacyjnych wypraw - byłam z rodzinką odpocząć dni kilka pod gruszą u babci Małża mego - koło malowniczego Janowca i Puław, z rodzinką naszą całą :) A następnie wyprawiłam się jednodobowo do Iwonicza Zdroju! :D 250km od mojego Lublina :)  (w jedną stronę busem jechałam - busiarze jeżdżą nieprzyzwoicie szybko i jak z ziemniakami, a przecież nawet ziemniakom jakaś cześć się należy :P ) A pojechałam w celu odebrania rodzicielki mej z sanatorium :D Przyjechałam po 12:00 jednego popołudnia, a następnego dnia przyjechał do nas Małż i zabrał nas siamochodem do domku :) Dodam tylko, że miałam odpocząć, odsapnąć za radą męża i w sumie tak się stało - tak lało, że nawet nie bardzo można było wyjść i zobaczyć ten Iwonicz ;) Poleżałam więc, gazetek poczytałam... :)

A już całkiem w tematyce posta bywa atmosfera sanatoryjna  (Kici,kici, bądźmy...) - wszędzie chętni panowie, panie :D Opis "kurwacjusza": Panowie eleganccy, mimo deszczu, pachnący, włos pofarbowany, zapach ciągnie się na kilometr i  te oczy: rozbiegane, łypiące :P
Moja mamusia NieAmorowa jest, ale za to pociągająca mocno, młoda jeszcze, ja już w ogóle - dość niepasująca wiekiem do klimatu uzdrowiskowego :P i dopiero panowie mieli zagwozdkę, oglądali, łypali i tylko jak tu zaczepić, no jak... :P Strasznie śmiesznie to z boku wygląda ;) Rozmowa w windzie babeczek:                                        -No, psze pani, turnus mija, ja niczyja....
-Ja lepiej, bez okresu i bez adresu...(to chyba miał być żart, bo pani raczej już niedzieciowy wiek).

Ogólnie panów mniejszość, to mają "branie", a ci ładniejsi z żonami, bo strach faceta puszczać na taki grunt grząski ;) Miły pan około 60-tki dzwoni do żonki i "tiu, tiu, tiu", a za chwilę bierze i prowadza się za rączkę, obcałowuje swą "sanatoryjną połowicę"... To już u mnie niesmakiem się ostało... :/ Ale, takie życie ;)

A na koniec zaprezentuję chętnie szkatułeczki, które zrobiłam na zamówienie Gajowej naszej i za jej pozwoleństwem - przedstawiam :D

Tu kota moja się załapała ;) i na niejednej fotce będzie w tej serii :)





Tu skrzyneczka już przysposobiona przez Gajową :)


:)

Kici, kici... ;)

16 komentarzy:

  1. Przyzwoitość jest nudna, a koty są przytulne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, ja kociarą jestem i koty uwielbiam. Ta wersja też mi się podoba, a jakoś kotów nie miałam jeszcze na swoim decou- za wyjątkiem mojej kocicy, która po mokrym lakierze: tup, tup, tup...
    MagdaLenko, u siebie jakoś wyjaśniłam losowanie na swoim candy. Spokojnie, pod candy 1 wpis wystarczył. Druga niespodzianka jest dla dziewczyny, która często zostawia komentarze pod moimi wpisami. Tak po prostu bez zapowiedzi obdarowałam aktywną u mnie blogowiczkę ;-)A ciurkiem wypisałam osoby, które zostawiły dużo komentarzy w lipcu. Pozostałych miesięcy nie chciało mi się liczyć- godzina zeszła na sam lipiec ;-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha ;) Czyli ciemniarka ze mnie :D ale dzięki za wyjasnienia :) A powiem Ci, że moja kocica jeszcze po lakierze mokrym nie spacerowała... a to oznacza tylko jedno - jeszcze wszystko może się zdarzyc ;) pozdrawiam serdecznie Ciebie i wszystkie Komentujące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, miód na moje kociarskie serce!:) Poczekaj, poczekaj, aż kocica odkryje jaka żywą reakcję emocjonalną wywołuje u pani stąpanie jej po lakierze! Od tej chwili będzie starała się robić to często;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż powiedzieć na te ślicznotki? Chyba tylko "mrauuuu".

    OdpowiedzUsuń
  6. Mrrrau - to komentarze chętnie wypowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love cats and I love boxes, so your work was just the perfect combination! Greetings
    Esther

    OdpowiedzUsuń
  8. Замечательно )прекрасные работы!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Esther! Thank you for visiting my blog :) I'm glad that you likemy handmade :) Greetings form Poland!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj przydałaby mi się taka skyrzneczka na guziolki albo wstązeczki ;) marzenie hihi no ja tez za pare godzin wyruszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Duś - chętnie Ci zrobię taką skrzyneczkę :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kiciowe pudełeczka! Pozdrawiam Bajka

    OdpowiedzUsuń
  13. Super !!! Chcesz się moze wymienić linkiem ? Ja bardzo chętnie. Zapraszam na mojego bloga: www.moje-wlasne-origami.blog.onet.pl Jeśli tak to zostaw komentarz pod odpowiednią notką u mnie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo klimatyczne te Twoje kocie skrzyneczki, co to za papiery? Pozdrawiam i zapraszam rowniez do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

  15. عزيزي العميل للاطمئنان علي منزلك يجب فحصه من الحين للاخر
    عدم وجود تسربات مياه تقضي علي اساس المنزل لضمان
    شركة كشف تسربات المياه بالخبر

    نمتلك افضل جهاز كشف تسربات المياه بالعالم
    كشف التسربات تحتاج الى شركة ممتازة جدا فى مجال الكشف وهى شركة المثالي لا تتردد فأن شركه المنارة من الشركات الاوله فى مجال كشف التسربات بالقطيف ونجن عميلى العزيز نقدم لكم شركة كشف تسربات المياه فى القطيف على اكمل وجو وفى الفترة التى تعمل فيها شركة المثالي فى جميع الخدمات تعد من افضل الشركات الموجودة فى مجال الكشف التسربات
    شركة كشف تسربات المياه بالقطيف


    انسداد المجاري من المشاكل الخطيرة التي تواجهك عزيز العميل حيث تتكاثر الجراثيم والحشرات والرائحة الكريهه
    فشركة المناره تمتلك سيارات تسليك المجاري وشفط وتنظيف البيارات تاتيك باقصي سرعه
    شركة تسليك مجاري بالخبر
    ان تسليك المجارى من الامور الصعبة التى يجب عليك الحفاظ على البيارات بالقطيف ونحن فى شركة المثالي تمتلك عمال متخصصون فى مجال التسليك المجارى فى القطيف ونحن افضل شركة تسليك مجارى بالقطيف ونحن افضل شركة شفط بيارات بالقطيف ونحن افضل شركة تنظيف بيارات بالقطيف اتصل بنا الان على افضل شركة تسليك مجارى بالقطيف.
    اتصل على شركة المثالي للتنظيف بالدمام والخبر والجبيل والاحساء والقطيف.
    شركة تسليك مجاري بالقطيف

    عزيزي العميل عندما تنتقل من منزل لاخر وتحتاج ان تنقل عفش واثاث منزلك
    فعليك الاتصال بشركة متخصصة في خدمات نقل الاثاث والعفش لذلك شركة المناره افضل شركة نقل اثاث والعفش
    شركة نقل اثاث بالخبر
    ونحن سنكون سعداء جدا إذا تواصلت معنا لتنفيذ هذه المهمة مع ضمان كامل بسلامة الاثاث الخاص بك.
    شركة نقل اثاث بالقطيف
    نمتلك افضل عمالة مدربة علي نقل الاثاث والعفش
    لان وقد اصبحت فكرة نقل الاثاث متبلورة امام عينيك فلم يعد مطلوب منك سوى اخذ قرار والاتصال بشركة نقل عفش في الدمام مناسبة تقوم بتنفيذ تلك العملية لك

    شركة تنظيف بابها


    شركة مكافحة حشرات بجازان


    OdpowiedzUsuń