Wyszukaj tematycznie:

1 sty 2012

Ostatnio wydłubane ;)

Na Wigilię byliśmy zaproszeni do rodziny, która swieżo wprowadziła się do nowego domu. Zatem być inaczej nie mogło, jak sprezentować coś do tegoż domu :)

Jako że jestem manualnie wydolna, chciałam coś własnoręcznie wydłubać, pomysłów trochę było, nie powiem... ;)

Ale zwyciężył jeden - świeczniki :) kombinowałam okrutnie długo, bo nie miałam wg mnie odpowiedniego szablonu do reliefu... Jakoś jednak udało mi się jeden dopasować ;)

i oto efekty:












A tutaj jeszcze świąteczna drobnica:







I najlepsze życzenia noworoczne! :)

33 komentarze:

  1. witaj, bardzo fajne i świeczniki i ta drobnica świąteczna :)
    pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te świeczniki...czy mogłabyś mi podać nazwę czym robiłaś relief...ja jeszcze reliefu nie robiłam ale chciałabym spróbować...
    cieplutko pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny prezent.

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witajcie :) Dziękuję niezmienni za uznanie :)

    I odpowiadam na pytanie odnośnie reliefu: to nie był taki superprosty relief, bo masę szpachlową pomieszałam trochę z bejcą, żeby pózniej jeszcze raz, przy bejcowaniu powierzchni na swieczniku jak najmniej odstawał kolorem od bejcy. Masy do relifów używam takiej:
    http://decu.pl/Gotowa_masa_szpachlowa,4867.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne te świeczniki :) Strasznie mi się podobają! zapraszam do mnie: http://peelargonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego niesamowity talent!!!!pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://angelsrekodzielo.blogspot.com

    http://www.facebook.com/pages/AnGeLs/167142423392244?sk=info

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne, w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://zoo-zo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo klimatyczne te Twoje świeczuszki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne cudeńka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się Twoje świeczniki.Ciekawy pomysł i piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Woow, so beautiful! :-)
    http://placeforlady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku , jestem tutaj pierwszy raz , bardzo podobają mi się Twoje prace , i będe tu zaglądać zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Muito bom o seu blog, estive a percorre-lo li alguma coisa, porque espero voltar mais algumas vezes,
    deu para perceber a sua dedicação em partilhar o seu saber.
    Se me der a honra de visitar e ler algumas coisas no Peregrino e servo ficarei radiante.
    E se gostar e desejar comente.
    Como já estamos perto do Natal, desejo-lhe um Natal Feliz e cheio de paz e saúde.
    Que Deus vos abençõe e guarde.
    António.
    http://peregrinoeservoantoniobatalha.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  14. I am very happy to discover your post as it will become on top in my collection of favorite blogs to visit.


    agen obat herbal
    toko sapnudin
    agen obat herbal walatra

    OdpowiedzUsuń
  15. افضل ستايل رجالى
    عادة ما يركز الرجال على التدريبات الخاصة بهم وينسون الانتباه إلى خزانة ملابسهم. هذا هو المكان الذي يتخلفون فيه. يحصلون على الجسد ولكنهم ينسون نقل شخصيتهم بشكل صحيح. دعونا نلقي نظرة على العديد من الأشياء الضرورية لخزانة ملابس الرجال:

    افضل ستايل رجالى

    1. السترات

    آخر ما وصل إلى متاجر أزياء الرجال هو السترات الواقية من الرصاص. هذه هي الإصدارات الأكثر برودة من المعاطف. هذه مصنوعة من الجلد ولها أنماط كلاسيكية. يمكن أن تكون هذه على مدار الساعة - سواء في العمل أو مع الأصدقاء. إلى جانب كونها مريحة ، فإنها تعطي شخصية أنيقة للشخص. بالإضافة إلى ذلك ، فهي خفيفة الوزن جدًا ويمكن ارتداؤها بسهولة شديدة في أي وقت.

    2. ممزق الدينيم

    الجينز الممزق هو الأحدث في الأناقة. تضيف القصات النحيفة وبعض التفاصيل المتعبة مظهرًا رائعًا إلى الزي. أصبح هذا النمط الرجالي المعروف أيضًا باسم أسلوب المرآب شائعًا للغاية ويصور موقفًا خالٍ من الرعاية. لإطلالة غير رسمية ، يمكن إقرانها بقمصان منقوشة وأحذية رياضية.

    3. القمصان المطبوعة

    كانت هذه واحدة من المفاجآت. يفضل معظم الرجال القمصان العادية أو القمصان ذات التصاميم الكلاسيكية. لكن القمصان المطبوعة لها أيضًا بعض المعجبين حول العالم. تم نشر المطبوعات الزهرية والعرقية من خلال مدارج الموضة. أصبح اتجاه تي شيرت الجيب المتباين مشهورًا جدًا.

    اكسسوارات رجالى وساعات

    4. الجينز الأبيض

    هذه تبدو جيدة بشكل خاص على الرجال الذين كانوا يمارسون الرياضة كثيرًا مؤخرًا. هذه تمنحهم فرصة مثالية للتباهي بجسمهم المتناغم. تبدو رائعة مع تي شيرت برقبة على شكل V وحذاء قارب.

    OdpowiedzUsuń
  16. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 7b5bd23f3416ff9ab8992f2b6d7c6216
    sms onay
    website kurma
    numara onay

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you for your explanation, very good content. e6ac469b0dac9e29013fc1ad4be32a5a
    define dedektörü

    OdpowiedzUsuń